Chcete sa dozvedieť viac o tom, čo vás zaujíma? Napíšte nám váš tip.

Ako bojovať s nadváhou?

Napísal dňa 27. október 2017

S pribúdajúcimi rokmi naše telo ťažšie spracováva potraviny, ktoré konzumujeme.

Kilogramy naviac nám dajú zabrať nielen pri športových aktivitách, ale aj pri obyčajnej činnosti akou je chôdza. S pribúdajúcimi rokmi naše telo ťažšie spracováva potraviny, ktoré konzumujeme.

Tieto potraviny sa ukladajú vo forme tukov do rizikových partií, akými sú boky, stehná a zadok. Ako bojovať s nadváhou a čo všetko musíte urobiť preto, aby ste si udržali stabilnú váhu?

Stravujte sa doma

Začnite tým, že si namiesto chutného obeda v reštaurácii pripravíte jedlo doma a donesiete si ho do práce. Keď človek varí, uvedomuje si, z akých potravín pripravuje daný pokrm, čím si skôr ustráži nielen váhu, ale zabráni aj konzumácií nekvalitných potravín akých je na trhu žiaľ v dnešnej dobe príliš veľa. Uvarte si každý večer chutný zdravý obed na ďalší deň a uvidíte, že váhu dostanete pod kontrolu skôr, ako ste pôvodne očakávali. Rozhodne sa však netrápte počítaním kalórií. Na prípravu jedla môžete používať užitočné gastro váhy. Otvárať tabuľky s potravinami, pri ktorých je napísané, koľko kcal majú, však nemusíte.

Young woman sitting with panini sandwich with prosciutto at the cafe outdoor on the street in Bologna city

Doprajte si dostatok pohybových aktivít

Aj keď vám spočiatku bude akákoľvek fyzická aktivita robiť veľké problémy, zatnite sa a vydržte. Predplaťte si niekoľkomesačnú permanentku do fitness centra, oprášte bicykel, korčule, poprípade začnite s jógou, pilatesom, alebo vyskúšajte TRX cvičenie. Ak chcete zhodiť nejaké kilogramy, len úprava jedálnička vám v tomto prípade nepomôže.

Na vykonávanie športových aktivít, ako napríklad bicyklovanie alebo korčuľovanie si obliekajte značkové športové oblečenie napríklad oblečenie značky Under Armour. Je príjemné na dotyk; poskytne vám komfort, ktorý potrebujete a hlavne, nevyťahá sa ako väčšina značiek športového oblečenia.

Jedzte zdravo a pite dostatok tekutín

Aby sa vaša váha upravila, nesmiete vynechávať ani raňajky, ani obed a ani večere. Snažte sa jesť zdravšie a vyhýbajte sa mastným vyprážaným pochúťkam z fastfoodov. Okrem toho dbajte o pravidelný prísun tekutín. Dospelý človek by mal denne vypiť 3-4 litre tekutín. V jesennom a zimnom období pite bylinkové čaje – sáčkové alebo sypané. Pokojne si ho pripravte aj vo väčšom množstve a nielen do šálky. Nájdite si v kuchynskej linke dobre uzatvárateľnú sklenenú ECO fľašu na vodu, nalejte do nej už vychladený bylinkový čaj a vezmite si ho do práce.

Zdroj: PR Servis, Foto: archív

Napíšte komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *