Chcete sa dozvedieť viac o tom, čo vás zaujíma? Napíšte nám váš tip.

Starostlivosť o telo počas jesene

Napísal dňa 27. september 2019

Upršané počasie, málo slnka a krátke dni sú skúškou pre naše telo.

Milovníci letných teplých dní si pomaly musia zvykať na vrstvenie, upršané dni a častý výskyt viróz. Ak chceme, aby bolo naše telo v maximálnom pohodlí, takto by sme sa oň počas jesene mali starať.

Vrstvenie oblečenia

Najmä mladšie generácie nepripisujú obliekaniu teplého oblečenia príliš veľkú váhu. Rána bývajú chladné a častokrát na ulici máme možnosť stretnúť ľudí s holými členkami, v tenkých teniskách a v tenkej mikine. Jeseň, najmä október, je mesiac, kedy býva najväčší výskyt viróz a práve preto by sme počas tohto obdobia, ale aj počas celej jesene mali myslieť na vrstvenie oblečenia.

girl-1246525_960_720

Ak nosievate podšité dámske mikiny, pod mikiny vám odporúčame dávať priliehavé topy, či už s dlhými, alebo trojštvrťovými rukávmi z príjemnej bavlny. Chladivým umelým materiálom vám odporúčame radšej sa vyhýbať. Chrániť by sme si mali predovšetkým chrbát, kríže, krčnú chrbticu, chodidlá, ale aj dlane.

Hydratácia najviac vystavovaných častí tela

Keďže na jeseň je nepriaznivých daždivých a veterných dní viac, mali by sme si chrániť najmä tie časti tela, ktoré sú najviac vystavované vonkajším podmienkam. Hydratácia rúk a tváre by mala byť pravidelná. Mnohé ženy podceňujú hydratáciu najmä tváre a neskôr sa trápia s vráskami, ktoré im robia veľké problémy. Každý deň ráno, ale aj večer si hydratujte tvár kvalitným prípravkom na tvár, ktorý pleť dokonale hydratuje, ale zároveň ju nezanechá mastnú.

Na ruky odporúčame používať krémy s bambuckým maslom alebo s ureou (močovinou). Krémy na ruky vám odporúčame mať neustále pri sebe. Vždy po umytí rúk budete mať pocit suchých rúk, preto je dobré mať krém stále pri sebe.

Čas na relax

Naše telo je vystavené výrazným zmenám a zaslúži si práve teraz viac oddychu. Skúste si počas jesene dopriať pobyty pre dvoch, ktoré vám a vášmu životnému partnerovi pomôžu zrelaxovať, oddýchnuť si po fyzickej, ale aj mentálnej stránke.

Čas na relax nemusia byť len wellness pobyty. Môže to byť horúca vaňa doma, prechádzky v prírode, čítanie knihy, plávanie, beh alebo jóga, či pilates.

Zdroj: PR servis, Foto: archív